SUOMI KASVAA RUOASTA -seminaari ja cocktailtilaisuus 26.10.2018

26.10.2018 13:00 Agronomiliitto järjestää tänä vuonna jäsenilleen perinteisen illallisjuhlan sijaan yhteisen SUOMI KASVAA RUOASTA -seminaarin ja sen päätteeksi vapaamuotoisen cocktailtilaisuuden perjantaina 26.10.2018.

Tilaisuus pidetään ravintola Pörssin tiloissa Helsingissä, Fabianinkatu 14.
Seminaari alkaa klo 13.00 ja sen päätyttyä siirrytään cocktailtilaisuuteen.

SUOMI KASVAA RUOASTA -jäsenseminaari klo 13.00-16.20

Kuulemme seminaarissa kolme alustusta, joissa asiantuntijat tarkastelevat eri näkökulmista sitä, miten Suomi kasvaa ruoasta myös tulevaisuudessa.

Ohjelma:

Miten Suomi kasvaa ruoasta EU-markkinoilla?
Pekka Pesonen,
MMM, agr. pääsihteeri, Copa-Cogeca

Ruokaa, jolla on merkitys – Tulevaisuuden kestäviä ja terveellisiä ruokaratkaisuja
Jussi Loponen
, ETT, Head of Research, Fazer

Kahvitauko

Ruokajärjestelmä vaatii rohkeaa uudistamista (ScenoProt-hanke)
Sirpa Kurppa, MMT, agr., tutkimusprofessori, Luke

Agronomiliiton Vuoden vaikuttajan 2018 julkistus

COCKTAILTILAISUUS  klo 16.20-18.30

Seminaarin jälkeen vieraat ovat tervetulleita nauttimaan buffetpöydän antimista ja viihtymään yhdessä iloisen ja vapaamuotoisen cocktailtilaisuuden merkeissä.

Vieraita viihdyttää Jiri Nikkinen ja Beatles Tribute Band.

Tilaisuus on maksuton.
Mukaan mahtuu 300 osallistujaa, joten kannattaa ilmoittautua pikaisesti.

Ilmoittautuminen

OSALLISTUJAMÄÄRÄ ON TÄYTTYNYT, emmekä valitettavasti voi ottaa enää ilmoittautumisia vastaan. Voit kuitenkin ilmoittautua varasijalle ja tiedustella mahdollisia peruutuspaikkoja Agronomiliiton toimistosta, toimisto@agronomiliitto.fi tai puh. 09 2511 160.

Ilmoitathan meille esteestä!

Jos sinulle tulee este osallistua tilaisuuteen, pyydämme perumaan osallistumisesi viimeistään perjantaina 19.10. sähköpostitse toimisto@agronomiliitto.fi tai puhelimitse toimistolle puh. (09) 251 1160.
Agronomiliitto haluaa edistää kestävää kehitystä ja vähentää hävikkiruoan määrää. Ilmoittamatta tilaisuudesta pois jääneiltä perimme 25 euron osakustannuksen, jonka lahjoitamme Veikko ja Lahja Hurstin avustusjärjestölle.

Toivotamme lämpimästi kaikki Agronomiliiton jäsenet mukaan!

**********

Omatoimiset lounastapaamiset ennen seminaaria

Mikäli jäsenet haluavat omatoimisesti kutsua kokoon esim. opintojen aikaisen vuosikurssin tai muun ryhmän lounastamaan yhdessä ennen seminaaria, olemme varanneet näitä omakustanteisia lounastapaamisia varten tilan ravintola Kappelin Kellarista. Tarjolla on lounas (kanapataa, vihersalaatti, paahdettuja juureksia ja yrttiperunaa sekä kahvi) hintaan 25 €/henk. + juomat tilausten mukaan.

Pyydämme ilmoittautumiset ja ryhmien pöytävaraukset lounaalle (henkilömäärä, erityisruokavaliot ja ryhmän yhteyshenkilön yhteystiedot) puhelimitse Agronomiliiton toimistolle puh. (09) 251 1160 tai sähköpostilla toimisto@agronomiliitto.fi viimeistään maanantaina 15.10. Toimi nopeasti, Kappelin Kellarissa on paikkoja rajoitetusti.