Syysjuhla Turussa

26.10.2013 19:00 Tervetuloa juhlimaan lauantaina 26.10. Turkuun, VPK-taloon, Eskelinkatu 5, klo 19.00

Juhlijat saavat nauttia kotimaisista herkuista, upeaäänisen Johanna Förstin laulusta sekä lopuksi viihdyttävästä tanssimusiikista. Juhlassa julkistetaan myös Vuoden vaikuttaja 2013.

Lämpimästi tervetuloa juhlaan!

Tule juhlimaan yksin, kaksin tai porukassa ja houkuttele kurssikaverisi mukaan. Kurssipöytiä varataan 60, 50, 40, 30, 20 ja 10 vuotta sitten opintonsa aloittaneille. Myös senioreille ja opiskelijoille järjestetään omat pöydät. Toiveita pöytäjärjestyksen suhteen otetaan vastaan. Mukaan mahtuu 250 juhlijaa.

Illalliskortin hinta on 70 euroa, ja siihen sisältyvät menun lisäksi alkumalja, viinikaadot, eteispalvelu ja korkeatasoinen ohjelma. Opiskelijajäsenen alennettu hinta on 60 euroa – muistathan mainita ilmoittautumisen yhteydessä olevasi opiskelija.

Herkullinen kotimainen ruoka, tuttu seura, upeat puitteet ja esiintyjät takaavat mieleenpainuvan illan!

Pukukoodina on tumma puku.

Ilmoittautuminen juhlaan on päättynyt. Voit kysellä peruustuspaikkoja toimistolte Mirja Rissaselta, puh. (09) 2511 1650 tai toimisto@agronomiliitto.fi.
Ilmoittautuminen on sitova, ja maksun jälkeen saat vahvistuksen osallistumisesta. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen peruutukset vain lääkärintodistusta vastaan.

Muistathan mainita erityisruokavaliot ja mahdollinen kurssipöytä ilmoittautumisen yhteydessä.

Suppilovahverokeittoa
*****
Porterpaistia, olutkastiketta, uunissa paahdettua yrttiperunaa ja paahdettua punajuurta
*****
Karamellisoitua leipäjuustoa, lakkoja ja vadelmamelbaa
Kahvi, avec

Majoitus

Hotellivaraukset ja -maksut suoraan hotelliin. Huonevaraukset voi tehdä numerosta 020 1234 710 tai info.turku@RadissonBlu.com.

Päivällä jäsenille järjestetään maksuton seminaari aiheesta Suomalainen ruokaketju vuonna 2030.