Sosiaalinen media työnhaussa ja henkilöbrändäyksessä /Agronomiliiton urakoulutukset

10.12.2013 12:30 – 15:30

Sosiaalisen median merkitys työnhaun kanavana on lisääntymässä. Osaatko sinä hyödyntää sen tuomat mahdollisuudet?

Kolmen tunnin koulutuksen aikana käydään läpi mitä sosiaalinen media tarkoittaa työnhakijan näkökulmasta, opetellaan sosiaalisen median käyttöä ja sen hyödyntämistä työnhaussa. Koulutuksessa käydään läpi mm. LinkedInin, Facebookin ja Twitterin hyödyntämistä sekä kuullaan henkilöbrändäyksestä asiantuntijuuden esille tuonnissa.

Kouluttajana toimii sosiaalisen median ja rekrytointialan asiantuntija Tom Laine, joka on Sosiaalisen Median kouluttaja, HC Services Oyb(blogi: http://socialmediocracy.com). Hän on sosiaalisen median rekrytoinnin pioneereja Euroopassa ja Suomen verkostoitunein henkilö LinkedInissä. Tomin ensimmäiset sosiaalisen median kokemukset ovat peräisin jo vuodelta 1999, ja päivittäisessä työssään hän on hyödyntänyt sosiaalisia verkostoja ja työkaluja vuodesta 2004.

Voit luoda oman profiilisi ennen koulutusta osoitteessa www.linkedin.com.

Aika: 10.12. klo 12.30–15.30

Paikka: Agronomiliiton toimisto, P. Makasiinikatu 6 A 8, Helsinki. Tilaisuus lähetetään myös webinaarina. Paikan päälle mahtuu osallistujia 60 ja web lähetykseen 100 osallistujaa. Varaa paikkasi ajoissa oheisen linkin kautta. Webnaariin ilmoittautuneille lähetetään osallistumisohjeet ennen koulutusta.

Ilmoittautuminen: Koulutus on tarkoitettu Agronomiliiton jäsenille. Ilmoittaudu ilmoittautumislomakkeella  viimeistään 8.12.2014 mennessä. Muista peruuttaa paikkasi mahdollisimman pian, jos olet estynyt osallistumaan. Näin voimme antaa paikkasi jonossa seuraavalle. Peruuttamattomista ilmoittautumisista veloitamme maksun, joka on 50 euroa.

Lisätietoja: asiamies Heidi Hännikäinen, heidi.hannikainen (at) agronomiliitto.fi