PopUp -mentoroinnin pilottiin ilmoittautuminen päättyy

16.3.2015 00:00 – 00:00

PopUp mentoroinnin pilotti

PopUp mentoroinnin pilottiin voi ilmoittautua 16.3. mennessä oheisen lomakkeen kautta. PopUp mentorointi sopii niille henkilöille, joilla on jo useamman vuoden työkokemus. Tällöin tukea haetaan esim muuttuneeseen tilanteeseen työroolissa (esim. uusi työnantajasektori, esimiestyö tai johtajuus). Jokainen mentoroitava sitoutuu hankkimaan mentorin itse itselleen.

PopUp mentoroinnin pilotissa Agronomiliiton jäsenistä kootaan ilmoittautumisten perusteella myös mentoroinnin vertaisryhmiä, joissa ryhmäläiset jakavat samantyyppiset tavoitteet. Pilotti ryhmille ja heidän mentoreilleen järjestetään perehdytyswebinaarit (Lync). Ryhmäläiset määrittelevät aiheen ja tavoitteen ryhmäkeskustelulle. Tukena ryhmällä on myös perehdytysmateriaali verkossa.

Liiton mentorointiohjelman vetäjä, urapalveluiden päällikkö Heidi Hännikäinen moderoi aloituswebinaaria valmentajan roolissa.

Aloitustilaisuuden jälkeen ryhmä voi jatkaa paritapaamisten lisäksi kokoontumista sopivalla verkkoalustalla (esim. Skype, LinkedIn).

Lisätietoja: Heidi Hännikäinen, 040 901 1645, urapalvelut (a) agronomiliitto.fi