Liitto kouluttaa: Työnhakua akateemiselle

12.3.2015 17:00 – 19:30 Työnhakua akateemiselle

Agronomiliitto järjestää  jäsenilleen Työnhakua akateemisille  –teemaillan torstaina 12.3.2015 klo 17.00 – 19.30 Agronomiliiton toimistolla. Illan alustajana ja kouluttajana sekä keskustelun vetäjänä toimii liiton ura-asioiden päällikkö Heidi Hännikäinen.

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen viimeistään 9.3. oheisen ilmoittautumislomakkeen kautta. Tilaisuuteen mahtuu 30 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Voit lähettää kouluttajalle toiveita käsiteltävistä teemoista ilmoittautumislomakkeella.

Jos et pääse osallistumaan, niin muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian oheisen lomakkeen kautta (tai osoitteeseen toimisto (at) agronomiliitto.fi), . Viet muuten paikan joltain sellaiselta, joka odottaa jonossa peruutuspaikkaa. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Uuden työpaikan löytäminen on haastava tehtävä. Sopiva tutkinto ja työkokemustakin on oltava, mutta miten herätän työnantajan mielenkiinnon? Teemaillassa käsitellään mm.

• Työnhaun peruselementtejä
  • Oman osaamisen tunnistamista