Asiantuntijasta yrittäjäksi? 2-osainen yrittäjävalmennus Agronomiliiton jäsenille 4.2. ja 11.2. klo 17.30-20.30

4.2.2021 17:30 – 11.2.2021 20:30 Kiinnostaako sivu- tai päätoiminen yrittäjyys, opintojen tai työn ohella? Agronomiliitto järjestää kahden illan koulutuspaketin yrittäjyydestä. Molempina iltoina käsitellään sekä yleisiä yritystoiminnan perusasioita että käytännön kokemuksia ravitsemusalan yrittäjän näkökulmasta. Koulutuksen sisältö sopii esimerkiksi ravitsemus- ja elintarvikealan opiskelijoille ja kaikille asiantuntijapalveluyrittäjyydestä kiinnostuneille. Kurssi antaa perustietoa yrittäjyydestä. Maksuttomaan etävalmennukseen ovat tervetulleita kaikki yrittäjyydestä kiinnostuneet Agronomiliiton jäsenet!

Yrittäjyysvalmennuksen sisältö

Osa 1: To 4.2.2021 klo 17.30 – 20.30, etäopetuksena

Yritystoiminnan ABC

• "Minä" yrittäjänä (Mitä se edellyttää?)
  • Liikeidea
  • Yrityksen perustamisprosessi

Ravitsemuspalveluiden markkinointi ja myynti

• Markkinointi
  • Asiakashankinta
  • Hinnoittelu

Kysymyksiä ja vastauksia (Q & A) 1/2 h

Osa 2: To 11.2.2021 klo 17.30 – 20.30, etäopetuksena

Yritystoiminnan ABC

• Oman yrityksen hallinnoinnin perusteet
  • Talous, vero-asiat ja yrittäjyyden käytännön vinkit
  • Yrittäjän sosiaalinen asema ja sosiaaliturva

Minä ravitsemusterapeuttiyrittäjänä

• Story elävästä elämästä. Eli tositarina ravitsemusyrittäjän arkipäivästä, mahdollisuuksista, haasteista ja kommelluksista matkan varrelta

Kysymyksiä ja vastauksia (Q & A) 1/2 h

Valmentajat

TtM Hanna Voutilainen, joka työskentelee laillistettuna ravitsemusterapeuttina ja yrittäjänä omassa yrityksessään Ravitsemusterapeutti Hanna Voutilainen, ja joka on toiminut 20 vuotta johtavassa asemassa yrityksessä Ravitsemusterapeuttien osuuskunta VitaMiinat

MMM, agr. Herbert Lundström, joka toimii yrittäjänä ja partnerina, Structured Profitability Oy:ssä.

Molemmat ovat myös Agronomiliiton yrittäjävaliokunnan jäseniä.

Ilmoittautuminen ja peruutukset

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan kaksiosaiseen koulutukseen tämän ILMOITTAUTUMISLOMAKKEEN KAUTTA viimeistään 1.2.2021. Saat ohjeet osallistumiseen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tiistaina 2.2.2021.

Jos et pääse osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Tervetuloa - koulutus on avoin kaikille Agronomiliiton jäsenille!