AKY-webinaari: Tee itsestäsi brändi - yrittäjän henkilöbrändäys

18.11.2020 17:00 – 19:00

AKY - Akavalaiset yrittäjät järjestää jäsenjärjestöjensä (mukaan lukien Agronomiliitto) jäsenille tapahtumia ja koulutuksia:

Koulutuksen tavoitteena on tarjota osallistujille mahdollisuus löytää avaimet oman osaamisensa esiin tuomiseen ja itsensä brändäämiseen juuri omista lähtökohdista sekä tavoitteista katsottuna. Kouluttajana toimii viestinnän asiantuntija, kymmenen vuotta yritystään Viestintä-Pirittaa luotsannut Piritta Seppälä.

Koulutuksen ohjelma koostuu sekä faktasta että oman tilanteen kehittämiseen keskittyvästä pienimuotoisesta työskentelystä. Vinkkien, esimerkkien ja ideoiden kautta osallistujat pääsevät hahmottelemaan omaa henkilöbrändi- suunnitelmaansa. Suunnitelmapohja toimitetaan osallistujille ennen koulutusta, jolloin myös etäosallistujat voivat hyödyntää tätä osana koulutusta.

Koulutuksen aikana käydään läpi mm. seuraavia aihepiirejä:

• Osaamisen esiin tuomisen mahdollisuudet tänä päivänä
  • Henkilöbrändäys - mitä se tarkoittaa?
  • Miten tunnistan omat erityistaitoni ja puen ne kiinnostaviksi sanoiksi, kuviksi ja videoiksi?
  • Sosiaalinen media ja verkko henkilöbrändäyksen ympäristöinä - löydä oikeat kanavat ja tavat
  • Rohkeus avainsanana: uskalla kertoa mitä osaat ja osallistua keskusteluihin
  •  Yrittäjän ja ammatinharjoittajan askeleet vahvistaa tunnettuutta oikeissa kohderyhmissä.
  • Näin brändään itseni -askelmerkit ja oman suunnitelman rakentaminen.

Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille AKY - Akavalaiset yrittäjät jäsenjärjestöjen yrittäjille ja yrittäjyydestä kiinnostuneille.

Ilmoittautumiset tapahtuman sivujen kautta.