AKY-koulutus: Tavoitteellista digitaalista markkinointia osa 2

3.5.2021 16:00 – 19:00

Oletko kiinnostunut oppimaan lisää sosiaalisen median analytiikasta ja hakukoneoptimoinnista? Tässä koulutuskokonaisuuden toisessa päivässä pureudumme tehokkaan markkinointikampanjan suunnitteluun, analytiikan hyödyntämiseen markkinoinnissa ja maksetun mainonnan tekemiseen Facebookissa ja Instagramissa.

Koulutuksen jälkeen osaat luoda tehokkaan markkinointikampanjan ja ostaa siihen tavoitteellisesti markkinointia Facebookissa ja Instagramissa.

Koulutuksen runko:
- Tehokkaan kampanjan suunnittelu ja toteutus
- Maksettu mainonta ja markkinoinnin kohdentaminen
- Googlesta kaikki irti
- Analytiikan ja datan hyödyntäminen

Kouluttajina toimivat digitaalisen markkinoinnin ammattilaiset ja yrittäjät Veera Matilainen, Toteutustehdas (www.toteutustehdas.fi) ja Mikko Kauhanen, Adbookers (www.adbookers.fi).

Koulutus on parhaimmillaan kokonaisuutena, mutta voit osallistua myös vain toiseen koulutuspäivään. Ensimmäinen osa järjestetään 27.4. Katso ensimmäisen osan lisätiedot tästä.

ILMOITTAUTUMINEN

Kurssi on Agronomiliiton jäsenille ilmainen, mutta vaatii ilmoittautumisen.Ilmoittaudu mukaan tällä lomakkeella.

Koulutus on Akavalaisten yrittäjien AKYn järjestämä. Agronomiliitto on AKY:n jäsenjärjestö, joten koulutus on osa Agronomiliiton koulutustarjontaa. Koulutukseen voivat osallistua AKYn jäsenjärjestöjen jäsenet.