Toukokuussa Italiaan

22.5.2023 00:00 – 27.5.2023 00:00 Seniorimatka Italiaan tarjoaa kulttuuria, hyvää ruokaa, viiniä ja mitä parhainta seuraa

Matkalle ovat tervetulleita Agronomiliiton eläkeläisjäsenet seuralaisineen. Matkan toteuttaa Matka-Rasila yhteistyössä Kon-Tiki Toursin kanssa. Tutustu matkaohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan pikimmiten tästä linkistä. Kannattaa toimia nopeasti - paikkoja on varattu 24 ja ne varataan ilmoittautumisjärjestyksessä. Agronomiliiton edustajana ryhmää johdattelee Pirjo Pöyhiä.

Matkan hinta on 1980 €/2 hengen huone/henkilö. Lisämaksu yhden hengen huoneesta on 385 €. Hintaan sisältyy majoitus aamiaisineen, matkaohjelmassa mainitut 5 tasokasta ateriaa viineineen, viininmaistajaiset, ohjelmassa mainitut kuljetukset, retket ja sisäänpääsymaksut sekä suomenkielisen oppaan palvelut. Ennakkomaksu 400 €/hlö maksetaan 7 pv:n sisällä vahvistuksen saapumisesta asiakkaalle. Loppumaksu peritään 8 viikkoa ennen matkan alkua.

Tervetuloa mukaan!