Yrittäjät

Yrittäjävaliokunta suunnittelee ja toteuttaa ammatinharjoittajille, yrittäjille ja yrittäjiksi aikoville liiton jäsenille palveluja. Valiokunnan kokoonpanon löydät täältä.

Valiokunta on suunnitellut jäsenistölle edullista koulutusta sekä yrittäjätapaamisia liiton yleisten tilaisuuksien yhteydessä. Se toimii linkkinä yrittäjien ja liiton välillä. Yrittäjiä koskevia kyselyjä ja ehdotuksia ottaa liitossa vastaan neuvottelupäällikkö Minna Hälikkä.

Valiokunta tekee yhteistyötä Akavan Ammatinharjoittajien ja yrittäjien jaosto AYJ:n kanssa. Yhteistyön tuloksena valmistellaan yrittäjiä koskevat lausunnot lainsäädännöstä sekä akavalaisille yrittäjille tarjottavat koulutustilaisuudet.

Agronomiliitto on jäsenenä AKY - Akavalaiset yrittäjät ry:ssä, joka aloitti toimintansa toukokuun lopussa 2018, kun Akateemiset yrittäjät AKY ry ja Entre – Akavan yrittäjät ja itsensätyöllistäjät ry yhdistyivät yhdeksi Suomen suurimmista yrittäjäjärjestöistä.  Akavalaiset yrittäjät ry:hyn kuuluu yhteensä 21 järjestöä.

Yrittäjäjäsen voi saada seuraavia etuja:

• Suomen yrittäjien palvelupaketti 90 € hintaan –  Lue lisää edusta TÄÄLTÄ.
  • Kevytyrittäjyys: alennuksia UKKO.fi:n ja OP Kevytyrittäjä -palveluista –  Lue lisää edusta TÄÄLTÄ.
  • VirtuaaliLakimies maksutta  -  Lue lisää edusta TÄÄLTÄ.