Vuokramökkejä jäsenetuhintaan

Agrohonka Rukalla

Agrohonka on pyöröhirsinen paritalon puolikas 5-tien varressa (Honkatie 7) Kuusamossa 3 km:n päässä Rukan rinteistä. Mökissä on viisi sänkyä, sohva ja vuodetuoli. Kahdeksalle hengelle löytyy vuodevaatteet ja astiat. Mökissä on sauna, liesi, mikro, jääkaappipakastin, astianpesukone, leivänpaahdin, kahvinkeitin, pölynimuri, tv ja radio, pesukone sekä kuivauskaappi ja pistorasia autonlämmittämiseen. Huoneistossa toteutettiin keittiöremontti vuoden 2012 alussa ennen sesonkia. Myös pesutilat on uusittu.

Agrokotsa Levillä

Agrokotsa on paritalon puolikas Levitunturin kupeessa Kittilässä (Rahorannantie 7 G). Matkaa rinteisiin on 1,5 kilometriä. Vuodepaikkoja on kuusi, mutta vuodevaatteet ja astiat riittävät 8 hengelle. Mökissä on saunan lisäksi liesi, mikro, jääkaappipakastin, astianpesukone, leivänpaahdin, kahvinkeitin, pölynimuri, tv, radio ja kuivauskaappi ja pistorasia autonlämmittämiseen.

Agrohongan ja Agrokotsan vuokraushinnat 2019 ja 2020:
(huom: vuokra sisältää siivouksen)
Mökkien vaihtopäivä on lauantai. Viikko alkaa klo 16 ja päättyy seuraavana lauantaina klo 12, jolloin mökki luovutetaan siivottavaksi.

Viikot Hinta
51-6, 18-19 400 euroa
7-17 690 euroa
20-34 200 euroa
35-44 200 euroa
45-50 250 euroa

Sama henkilö saa vuokrata Agrohongan tai Agrokotsan kevätsesongin aikaan kerran neljässä vuodessa. Varauskalenteri pyritään päivittämään perjantaisin. Tarkka varaustilanne selviää tiedustelemalla asiaa Agronomiliitosta. Mökkejä saa varata kuluvalle ja seuraavalle vuodelle.

Varaukset joko sähköpostitse riitta.kekki(at)agronomiliitto.fi tai puhelimitse 09 2511 1650. Jos varauksia tehdään samalle viikolle samanaikaisesti, joudumme arpomaan varausten kesken. Varauksen yhteydessä voi halutessaan ilmoittaa yhden vaihtoehtoviikon.

Varauskalenteri (klikkaa auki)

A-lomien mökit ja hotelliedut Member+ jäsenetupalvelussa

A-lomat tarjoavat myös mökkejä edulliseen hintaan ympäri Suomea. Tutustu ja varaa suoraan Member+ -jäsenetupalvelun kautta: https://memberplus.fi/lomahuoneistot/

Holiday Clubin loma-asunnoista -15 %

Agronomiliiton jäsenenä saat myös Holiday Clubin loma-asunnoista 15 %:n alennuksen päivän hinnasta. Tutustu kohteisiin http://www.holidayclubresorts.com/fi/. Majoitusvaraukset tehdään ja maksetaan Holiday Club online –varausjärjestelmän kautta, joka löytyy linkistä. Loma-asuntovaraukset kannattaa kuitenkin tehdä soittamalla numeroon 030 68 600, koska niissä on käytössä tietyt vaihtopäivät (perjantai tai lauantai), joita järjestelmä ei automaattisesti osaa tarjota. Alennukseen oikeuttavan koodisi löydät tästä kirjautumalla omilla tunnuksillasi jäsensivuillemme.