VirtuaaliLakimies

VirtuaaliLakimies tarjoaa yrittäjille lakitietoa liiketoiminnan hoitamisen tueksi. Palvelu on Agronomiliiton jäsenille maksuton.

VirtuaaliLakimies on lakipalveluyritys Fondian juristien laatima sähköinen lakitietopankki, tarjoaa juridista perustietoa päivittäisen liiketoiminnan hoitamisen tueksi. Palvelu sisältää yli 1700 suomen- ja englanninkielistä yrittäjille tärkeitä juridisia kysymyksiä käsittelevää artikkelia, yli 150 asiakirjamallia laatimisohjeineen sekä tarkistuslistoja. Palvelu myös ehdottaa lisätietoja kaipaaville hyödyllisiä linkkejä lakeihin ja muihin tietolähteisiin.

Agronomiliiton jäsenet saavat jäsenetuna maksuttoman pääsyn VirtuaaliLakimies –palveluun, jonka normaalihinta on 240 € vuodessa.

VirtuaaliLakimies -palvelu kattaa 10 liike-elämän tärkeintä juridiikan aluetta:

• Henkilöstö ja esimiestyö
  • Liiketoimintasopimukset
  • Tietosuoja
  • Kuluttajansuoja ja tuotevastuu
  • Yhtiöoikeus
  • Rahoitus ja yritysjärjestelyt
  • Julkiset hankinnat ja kilpailuoikeus
  • Ympäristöoikeus ja rakentaminen
  • Yrityksen omaisuus
  • Talous

Palvelun käyttöönotto tapahtuu rekisteröitymällä osoitteessa www.virtuaalilakimies.fi ja antamalla kampanjakoodi. Kampanjakoodin saat täältä (huom. vaatii kirjautumisen jäsenosioon).

Agronomiliiton jäsenetuna saatavan maksuttoman VirtuaaliLakimies -palvelun lisäksi voit lisämaksusta hyödyntää myös Fondian muita palveluja. Työoikeuteen liittyvissä asioissa ota yhteyttä Agronomiliiton lakimiehiin.