Alennusta Hooklen sosiaalisen median markkinointipalvelun palvelumaksusta

Bisnestä ilman verkko- ja somepresenssiä ei ole olemassa. Yrittäjän arki on kiireistä ja some-markkinoinnin resurssit usein rajalliset. Hooklen mobiilisovelluksella yrittäjä hoitaa bisneksensä sosiaaliseen mediaan alta aikayksikön. Hooklen perusversio on ilmainen, mutta AKYn jäsenjärjestöjen jäsenet (ml. Agronomiliiton jäsenet) saavat Hookle Premiumin ensimmäisen 3 kuukautta ilmaiseksi vuositilauksen yhteydessä. Alennuskoodin voit lunastaa vaikka heti Hooklen asiakaspalvelusta contact@hookle.net ja saat kaikki Premium toiminteet käyttöön jo tänään!

Hookle automatisoi yrittäjän some-markkinoinnin, se on nopea asentaa ja helppo käyttää. Voit keskittyä oleelliseen.

Hooklella:

• Julkaiset useampaan kanavaan kerralla (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter ja Google My Business)
  • Suunnittelet ja ajastat viestit some-kalenteriin
  • Näet some-vaikutuksen yhdellä silmäyksellä
  • Jaat some-kanaviesi hallinnoinnin tarvittaessa tiimisi kanssa

Lataa Hookle tästä Android tai iPhone puhelimeesi.

Varaa aika 15 minuutin demoon – opastamme palvelun käyttöönotossa ja muussa!