Keväinen Viherlandia kutsuu 13.5.2014

13.5.2014 16:00 – 18:00

Keski-Suomen Agronomit ry järjestää jäsenilleen kevätretken Viherlandiaan Kukanpäivänä eli tiistaina toukokuun 13. päivä 2014 alkaen kello 16.00.

Kahvittelun jälkeen toimitusjohtaja Erja Mäkelä kertoo meille Viherlandian kuulumisista. Esittelykierroksella pääsemme tutustumaan muun muassa Nuppulan Ruusuhuoneeseen, jossa viljellään liki 16 erilaista ruusulajiketta ympäri vuoden. Myös puutarhamyymälän runsas kesäkukkavalikoima on Nuppulan satoa. Puutarhamyymälä kasvi- ja puutarhatuotevalikoimineen on avoinna iltakahdeksaan, joten retkellä jää aikaa myös ostosten tekoon.

Vierailu on maksuton. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen kahvit suolaisen piirakan kera.

Ilmoittautumiset viimeistään perjantaina 9.5.2014  AnnaMarja Vilanderille joko puhelimitse numeroon 0400 480 664 tai sähköpostilla: annamarja.vilander@puutarhaliitto.fi. Kerrothan mahdollisen erikoisruokavaliosi samalla kun ilmoittaudut.

Viherlandian osoite on Kammintie 6, Jyväskylä. Ajo-ohjeet ja lisätietoja talon palveluista saat Viherlandian www-sivuilta.

Tervetuloa mukaan!

Yhdistyksen hallitus