Keski-Suomen agronomit

Riitta Ruuska

Yhdistyksen johtokunnan jäsen
      Anna Marja Vilander

Keski-Suomen agronomit ry toimii Keski-Suomen maakunnan alueella.

Keski-Suomen agronomiyhdistys on perustettu vuonna 1946, jäsenmäärä on vakiintunut sadan henkilön kieppeille (96 jäsentä 31.1.2014). Yhdistyksen tehtävänä on järjestää jäsenistölleen vapaa-ajan virkistystoimintaa sekä ylläpitää keskisuomalaisten agronomien yhteyksiä toisiinsa. Vuonna 2014 jäsenmaksumme ovat 12 eur/henkilö ja 17 eur/jäsenpariskunta. Yhteyden hallitukseen saat puheenjohtajan kautta: jaakko.silpola@hameenpolttopuu.fi.

AJANKOHTAISTA

TERVETULOA KESÄRETKELLE JA VUOSIKOKOUKSEEN  SAARIJÄRVEN JA KANNONKOSKEN MAISEMIIN LA 6. SYYSKUUTA!

Bussi lähtee Jyväskylästä Harjun tilausajolaiturista klo 8.00. Aamupäivän vietämme Pyhä-Häkin kansallispuistossa, jossa saamme myös aamukahvit nuotion ääressä. Lounas tarjoillaan Lakomäen metsäkartanolla. Ruokailun ja yritysesittelyn jälkeen ohjelmassa seuraa Keski-Suomen agronomit ry:n vuosikokous, jossa käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Paluumatkalla tutustumme Saarijärvellä Lihatrion toimintaan ja tuotteisiin. Nautimme iltapäiväkahvit Jyväskylän ammattikorkeakoulun Biotalousinstituutissa ja kuulemme laitoksen toiminnasta. Palaamme Jyväskylään klo 17:ään mennessä. Katso tarkempi aikataulu ja kokouksen esityslista oheisista liitteistä. Varaa mukaan lämmintä vaatetta ja muutenkin säänmukainen varustus!

Retken osallistumismaksu on 20 euroa aikuisilta, alle 15-vuotiaiden retkimaksu on 10 euroa ja alle kouluikäiset retkeilevät ilman maksua. Hinta kattaa retken kaikki kulut: matkan, ruokailun, kahvit ja kohde-esittelyt. Tervetuloa koko perhe!

Ilmoittautumiset retkelle vastaanottaa AnnaMarja Vilander, puh. 0400 480 664 tai sähköposti: annamarja.vilander@puutarhaliitto.fi. Ilmoittaudu AnnaMarjalle ke 27. elokuuta mennessä.

Kutsukirje

Esityslista

------------
      Keski-Suomen agronomien tiedotus on keskitetty näille uusille yhdistysivuille. Entistä Keski-Suomen agronomien blogi-sivustoa ei enää päivitetä.