« Muut yhdistykset

Susanna Lahnamäki-Kivelä

Yhdistyksen tiedottaja
Anna Marja Vilander

Keski-Suomen agronomit ry toimii Keski-Suomen maakunnan alueella.

Keski-Suomen agronomiyhdistys on perustettu vuonna 1946, ja jäsenmäärä on vakiintunut sadan henkilön paikkeille (96 jäsentä 31.1.2014). Yhdistyksen tehtävänä on järjestää jäsenistölleen vapaa-ajan virkistystoimintaa sekä ylläpitää keskisuomalaisten agronomien yhteyksiä toisiinsa. Vuonna 2016 jäsenmaksumme ovat 12 eur/henkilö ja 17 eur/jäsenpariskunta. Yhteyden johtokuntaan saat puheenjohtajan kautta: eenykanen@hotmail.com.

AJANKOHTAISTA

Juhlimme 70-vuotiasta yhdistystämme Patapirtissä Jämsässä 18.3.2016 lähes 40 hengen voimin. Lämmin kiitos osallistujille ja meitä muistaneille!

Yhdistyksen vuosikokouksessa 5.9.2015 johtokunnan puheenjohtajaksi valittiin Eeva Nykänen. Johtokunnan järjestäytymiskokouksessa 2.11.2015 valittiin toimihenkilöt vasemmalla olevan luettelon mukaisesti.

------------
Keski-Suomen agronomien tiedotus on keskitetty näille uusille yhdistysivuille. Entistä Keski-Suomen agronomien blogi-sivustoa ei enää päivitetä.