« Muut yhdistykset

Ximenna Tarpio

Erkki Vasara

Jouko Kleemola

Tarjoamme jäsenillemme aktiivisen verkoston ja väylän tutustua alueemme ruokaketjuun. Tervetuloa jäseneksemme!

Hakoisten linnavuorelta Janakkalasta avautuu tyypillinen, vehreä hämäläinen maatalousmaisema.

Kanta-Hämeen agronomienalueyhdistys on perustettu 1943 ja sen kotipaikka on Hämeenlinna. Jäsenmaksu on 8 euroa ja se peritään Agronomiliiton jäsenmaksun yhteydessä. Jäsenmaksut käytetään ensisijaisesti yhteisten tapahtumien kulujen kattamiseen ja siten osallistumismaksujen keventämiseen.

Kanta-Hämeen agronomit ry:n puheenjohtajana toimii vuonna 2024 Markku Pulkkinen. Yhdistyksen hallitus valitsee järjestäytymiskokouksessaan sihteerin ja rahastonhoitajan. Hallitukseen kuuluvat puheenjohtajan lisäksi Siri Taalas (varapj.), Maarit Kari (siht.), Jouko Kleemola, Erkki Vasara ja Ximenna Tarpio.

Lisätietoja yhdistyksestä saat ottamalla yhteyttä hallituksen jäseniin - yhteystiedot löytyvät liiton vuosikirjasta. Voit myös pyytää yhteystiedot liiton toimistosta: puh. (09) 2511 160 tai toimisto@agronomiliitto.fi

Yhdistyksen säännöt

Jäsenkirjeitä:

Toimintaa vuosien varrelta

• 3/2022 Viiden ruokalajin illallinen ravinteli Vintissä Hämeenlinnassa ja toiminnanjohtaja Ilkka Pekkalan ajankohtaiset.
  • 2022 kesäretki Hausjärvelle Jaakkoloiden tilan kestittävänä Karhin kylässä & tarinoita tilan ja seudun historiasta
  • 11/2022 ruokakurssi Rengossa suomalaisista aineksista
  • 2021; etäkokouksia ja pikkujoulu & päivällinen
  • 2019 kesäretki Asikkalaan, syksyllä Oktoberfest, tutustuminen Finamylin toimintaan
  •  2018 kevätretki Knehtilän luomutilalle ja Rautatiemuseoon Hyvinkäällä
  • 2018 kesäretki Båsgårdiin ja Malmgårdiin & Porvooseen, syksyllä tutustuminen HAMKin biotalouden yksikköön
  • 2018 markkaskuussa Tähtien sota- musikaali ja illallinen yhdessä Lounais-Hämeen agronomien kanssa
  • 2013 Kanta-Hämeen agronomit ry:llä oli 2013 juhlavuosi, ja uusi historiikki julkaistiin 2015 vuoden alussa pienenä painoksena ja vapaasti ladattavana pdf-tiedostona: Jos haluat tilata painetun historiikin, laita viesti yhdistyksen sihteerille. Historiikin hinta on 10 euroa.

Kanta-Hämeen agronomit ry:n historiikki

Seuraa yhdistyksemme toimintaa tykkäämällä meistä Facebookissa

Tule mukaan toimintaamme ja vaikuta alueellisesti!

Kuvagalleria