Opintomatka Kroatiaan

4.10.2014 06:30 – 7.4.2014 15:00

Huom. Opintomatka on täynnä! Mahdolliset peruutuspaikkojen tiedustelut Katja Anttila (040 745 0490 tai katjamaria.anttila@gmail.com)

Perinteinen ulkomaan opintomatka järjestetään tällä kerralla Kroatiaan 4.-7.10.2014. Matkaohjelma on monipuolinen ja matka sopii kaikille ammatista riippumatta. Yhdistyksemme avustaa jäseniä 100 €/hlö. Matkanhinta on jäsenelle 615 €/hlö ja muille 715 €/hlö. Sitovat ilmoittautumiset 15.5.2014 mennessä: Katja Anttilalle 040 745 0490 tai katjamaria.anttila@gmail.com

Matkaohjelma:

La 4.10 tutustumme Splitin keskustaan ja Trogirin kaupunkiin kävellen. Illalla Kastel Kambelovacissa yhteinen iltaruokailu.

Su 5.10 Kokopäiväretki Pag nimiselle saarelle, joka tunnetaan kivestä, suolasta, juustosta, lampaanlihasta, pitsistä, terveysmudasta sekä kirkkaasta vedestä. Pagissa lounas. Lisäksi vierailemme Gligora Dairy meijerissä Kolanissa, jossa juustolakierros ja maistiaiset. Illallinen hotellin ravintolassa.

Ma 6.10 retki Krkan kansallispuistoon ja Dalmatian Etnoland –kylään Pakovo Selossa. Etnoland on palkittu maaseutumatkailukohde, jossa esitellään Kroatian perinteitä ja historiaa. Matkan varrella mahdollisuus lisämaksulliseen (20 €/henkilö) lounaaseen maaseutumatkailutilalla. Vapaa-aikaa Kastel Kambelovacissa ja iltaruokailu hotellissa.

Ti 7.10 aamiaisen jälkeen bussikuljetus Splitin lentokentälle.

Lennot: Meno La 4.10. Helsinki – Split DY 5894 klo 06.30–08.30

Paluu Ti 7.10. Split – Helsinki DY 5895 klo 11.05–15.00

Matkan hinta on 715,00 €/henkilö (Etelä-Pohjanmaan agronomien jäsenille 615,00€). Lisämaksu yhden hengen huoneesta on 40 €/henkilö. Hintaan sisältyy lennot Helsinki - Split–Helsinki (Norwegian) sekä bussikuljetukset, majoittuminen jaetussa kahden hengen huoneessa, aamiainen ja illallinen hotellissa sekä kaksi lounasta sekä juusto, kinkku ja viinimaistiaiset sekä mainitut kohteet sisäänpääsymaksuineen. Hintaan ei sisälly lounas maaseutumatkailutilalla eikä matkavakuutusta. Agronomiliiton jäsenet ovat 70-ikävuoteen asti vakuutettuja liiton matkavakuutuksen kautta. Lisätietoja matkasta ja sitovat ilmoittautumiset pe 9.5.2014 mennessä Katja Anttilalle 040 745 0490 tai sähköpostilla katja.anttila@phnet.fi