Etelä-Pohjanmaan agronomit

Yhdistyksen rahastonhoitaja
Juhani Rahko

Etelä-Pohjanmaan agronomit ry

Etelä-Pohjanmaan agronomit on vireä, jo yli 80 vuotta toiminut yhdistys. Jäseniä on lähemmäs kaksi sataa ja toimintaa ympäri vuoden. Jäsenmaksumme on vain 10 euroa ja se peritään vuosittain Agronomiliiton jäsenmaksun yhteydessä. Liityt jäseneksemme helpoiten sähköisellä liittymislomakkeella https://www.agronomiliitto.fi/liitto/ tai ilmoittamalla siitä Agronomiliiton jäsensihteerille osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi

Vuosittaisia jäsentapahtumiamme ovat perinteikäs vappubrunssi ja kesäteatteriretki. Yhdistyksen vuosikokousten yhteydessä käymme tutustumassa maakuntamme ruoka-alan yrityksiin. Vuoden 2023 kohokohta oli yhdistyksen 80-vuotisjuhla, joka pidettiin 7.10. Hotelli-Ravintola Almassa Seinäjoella.

Tervetuloa mukaan yhdistyksen toimintaan!

Tiedotamme toiminnastamme sähköisten jäsenkirjeiden lisäksi myös avoimella Facebook-sivulla https://www.facebook.com/groups/637389296352987

Yhdistyksen toimintakertomus v. 2022

Yhdistyksen säännöt

Vasemmalla on lueteltu yhdistyksen kuluvan vuoden johtokunnan jäsenet.

Lisätietoja yhdistyksestä saat ottamalla yhteyttä johtokuntaan - yhteystiedot löytyvät liiton vuosikirjasta. Voit myös pyytää yhteystiedot liiton toimistosta: puh. (09) 2511 160 tai toimisto@agronomiliitto.fi

Huom.! Muistathan, että tiedotamme toiminnastamme pääosin sähköpostin välityksellä. Varmista, että olet toimittanut ajantasaisen sähköpostiosoitteen Agronomiliittoon, niin tiedotteemme saavuttavat sinut.

Kuvagalleria