Etelä-Karjalan agronomien 100 -v. juhlaseminaari 7.10.2017 alkaen klo 10.

7.10.2017 10:00 Tärkeänä osana kerhomme 100 -vuotisjuhlintaa on "Suomi kasvaa ruoasta" - seminaari Lappeenrannan Kehruuhuoneella. Tilaisuus järjestetään yhteisesti MTK Kaakkois-Suomen sekä ProAgria Etelä-Suomen kanssa. Tilaisuudessa tarjotaan lähiruokaan perustuva lounas. Seminaari mukaan lukien lounas on maksuton.

Etelä-Karjalan agronomien 100 -vuotisjuhliin liittyvä seminaari

Juhlaseminaarimme "Suomi kasvaa ruoasta" on kutsuseminaari ja se järjestetään 7.10. alkaen klo 10 Lappeenrannan Linnoituksen Kehruuhuoneella, osoite Kristiinankatu 20.

Seminaariin osallistuu asunto-, energia- ja ympäristöministeri Kimmo Tiilikainen (yhteensattumien vuoksi videolla) sekä alustajina Luonnonvarakeskuksen (Luke) pääjohtaja Mari Walls ja Itä-Suomen Huoltorykmentin päällikkö eversti Eero Pakarinen. Paneeliin osallistuvat lisäksi Suomen ensimmäinen kestävyystieteen professori, agronomi, MMT Helena Kahiluoto (LUT), agronomi Juuso Joona (Soilfood Oy / Tyynelän tila, Joutseno), ruokapalvelujohtaja Elina Särmälä (Lappeenrannan kaupunki) sekä Agronomiliiton toiminnanjohtaja, agronomi MMM Jyrki Wallin.

Tilaisuuden juontaa Lappeenrannan Teknisen Yliopiston (LUT) rehtori Juha-Matti Saksa.

Seminaarin yhteydessä nautitaan eteläkarjalaista lähiruokaa. Seminaari on maksuton - kiitos yhteistyökumppaneillemme -  ja siihen sisältyy lounas samaan hintaan!

Kerhomme 100v historiikki julkaistaan myös tässä tilaisuudessa, historiikin on kirjoittanut MMT Pirjo Dalman.

Kaikki Suomen agronomit seuralaisineen ovat tervetulleita Lappeenrantaan juhlimaan kanssamme.

Ilmoittautumisia pyydämme Juhlaseminaariin ja/ tai juhlaillallisille  25.9.2017 mennessä. Ilmoittaudu seuraaville henkilöille:

Jyrki Jauhiainen, p. 050 - 552 1417, jyrki.jauhiainen@jjl.fi tai Leena Ristimäki, p. 050 - 553 5054, leena.ristimaki8@luukku.com