Webinaari: Oletko valmiina videohaastatteluun?

3.4.2017 15:00 – 16:00

Rekrytoinnissa videohaastattelut ovat nykypäivää, ja usein ensimmäinen haastattelukierros tehdään videon avulla.Tunnin webinaarin aikana käydään läpi, miksi videohaastatteluita käytetään ja mitkä videohaastattelun hyödyt ovat. Saat hyviä vinkkejä videohaastatteluihin valmistautumiseen, kuten miten otat tilanteen haltuun ja saat parhaat puolesi esille ja loistat videolla. Mukana kouluttamassa Recruitby.netin asiantuntija.

Voit lähettää kouluttajalle kysymyksiä etukäteen ilmoittautumislomakkeen kautta. ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT.

Tilaisuuteen mahtuu 50 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli koulutukseen ilmoittautuu alle 10 henkilöä, koulutusta ei järjestetä. Saat vahvistuksen koulutuksen toteutumisesta viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Jos et pääse osallistumaan, niin muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Viet muuten paikan joltain sellaiselta, joka odottaa jonossa peruutuspaikkaa. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Tervetuloa - webinaari on avoinna kaikille Agronomiliiton jäsenille!