Asiantuntijana somessa -webinaari jäsenille

13.12.2016 15:00 – 16:00

Miten vakuuttaa lukija, kun netti ja sosiaalinen media ovat tietoa pullollaan? Mistä maallikko tunnistaa asiantuntijan? Miten some toimii asiantuntijaviestinnässä? Miten voisi järkevästi ottaa kantaa esimerkiksi netissä valloillaan oleviin ravitsemususkomuksiin ja esiintyä edukseen julkisuudessa ja somessa?

Kouluttajana toimii Marko Suomi, Senior Consultant, Somecolta. Marko kouluttaa ja konsultoi yrityksiä ja asiantuntijoita hyödyntämään sosiaalista mediaa, niin julkisesti kuin yritysten sisälläkin. Markon erityisosaamista ovat Twitter, LinkedIn, sisäinen some, työntekijälähettilyys sekä blogisparraukset.

Tilaisuus lähetetään webinaarina. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumisohjeet ennen tilaisuutta. Webinaari myös tallennetaan ja tallenne on katsottavissa myöhemmin liiton nettisivuilla.

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan webinaariin viimeistään 11.12. tämän ilmoittautumislomakkeen kautta. Tilaisuuteen mahtuu 50 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Jos et pääse osallistumaan, niin muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Viet muuten paikan joltain sellaiselta, joka odottaa jonossa peruutuspaikkaa. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Webinaari on avoinna kaikille Agronomiliiton jäsenille. Tervetuloa!