Uralla eteenpäin-tilaisuus vastavalmistuneille ja loppuvaiheen opiskelijoille

3.6.2015 17:00 – 20:00

Tervetuloa kuulemaan ja treenaamaan, miten pääset uralla eteenpäin! Järjestämme kesäkuun 3. päivä Helsingissä, Vanhalla Ylioppilastalolla tilaisuuden, jonne toivomme sinun osallistuvan ja tuovan mukanasi henkilön, joka ei ole vielä ammattijärjestön jäsen. Haluamme kertoa tilaisuuden avulla, mitä iloa ja hyötyä sinulle on alasi työmarkkinoita tuntevan järjestön toiminnasta.

Aika ja paikka: Keskiviikkona 3.6. klo 17–20 Vanha Ylioppilastalo, Mannerheimintie 3, Helsinki

Kohderyhmä: Vastavalmistuneet (v. 2014 ja 2015) ja valmistumisen kynnyksellä olevat Agronomiliiton, Luonnontieteiden Akateemisten Liiton, Metsänhoitajaliiton ja Ympäristöasiantuntijoiden keskusliiton jäsenet sekä heidän kaverinsa.

Ohjelma:

Tervetuloa tilaisuuteen

Mistä löytyy töitä? Miten pääsen uralle ja siitä eteenpäin?
Asiantuntija Petri Rajaniemi (www.futureworks.fi/nobs) vastaa ja vinkkaa.

Miten olen parhaimmillani työhaastattelussa?
Vuorovaikutustaitoja treenauttaa näyttelijä Sari Havas Stella Polariksesta (stella-polaris.fi).

Verkostoitumista ja tutustumista liittojen palveluihin lasi kädessä ja pientä suolapalaa mutustellessa.

Tilaisuus on maksuton, ja toivomme, että jäsenet tuovat mukanaan henkilön, joka ei vielä kuulu liittoon. Tilaisuudessa on mahdollista liittyä kampanjatarjouksella liiton jäseneksi.

Ilmoittautuminen tilaisuuteen on päättynyt.

Lämpimästi tervetuloa!

Agronomiliiton, Luonnontieteiden Akateemisten Liiton, Metsänhoitajaliiton ja Ympäristöasiantuntijoiden keskusliiton asiantuntijat