Urailta: Mikä minusta tulee isona?

11.4.2018 18:00 – 20:00

Millaista on olla Alkon tuotepäällikkö? Mitä markkinointipäällikön työnkuvaan kuuluu? Miltä näyttää markkinoinnin tulevaisuus?

Voluntas ry ja Agronomiliitto järjestävät 11.4. kello 18 uraillan, jossa markkinoinnin pääaineesta valmistuneet alumnit kertovat urapoluistaan ja nykyisistä työtehtävistään.

Tule mukaan kuulemaan, millaista työelämässä voi olla valmistumisen jälkeen. Tarjolla pientä purtavaa ja huikeita uratarinoita!

MITÄ: Voluntaksen ja Agronomiliiton urailta
MISSÄ: Agronomiliiton tiloissa osoitteessa Pohjoinen Makasiinikatu 6 A 8, 00130 Helsinki
MILLOIN: 11.4.2018 kello 18

Tilaisuuden maksimi osallistujamäärä on 40. Ilmoittautuminen tapahtuu e-lomakkella, mukaan mahtuneille lähetetään vahvistus sähköpostitse.

Ilmoittautuminen on sitova, mutta jos tulee muutoksia, niistä pitää ilmoittaa mahdollisimman nopeasti Voluntaksen yrityssuhdevastaavalle sähköpostitse (iina.lehto(at)helsinki.fi), jotta paikat saadaan täytettyä.

Katso myös tilaisuuden Facebook-tapahtuma

Puhujat: