Opiskelija, Hae Agronomiliiton valtuuston varajäseneksi!

13.11.2016 00:00 – 00:00

Agronomiliiton valtuustossa on nyt opiskelijapaikat haussa kaudelle 2017-2018!

Etusijalla vuorojärjestyksen mukaan edustajaa voivat esittää Lipidi, Vita ja Mentor-klubi. TOINEN VARAEDUSTAJAN PAIKKA ON AVOIN KAIKILLE OPISKELIJAJÄSENILLE! Tule mukaan toimintaan ja hankkimaan kokemusta edunvalvonnasta. Saat samalla muista valtuuston jäsenistä uuden ruoka-alan osaajien verkoston. Ota yhteys opiskelija-asiamies Suvi Huttuseen (suvi.huttunen(at)agronomiliitto.fi) 13.11.2016 mennessä ja aseta ehdolle varaedustajan paikalle. Päätöksen edustajasta tekee liiton opiskelijavaliokunta kokouksessaan marraskuussa.

Mikä on valtuusto? Lue lisää täältä. Valtuusto kokoontuu pääsääntöisesti kaksi kertaa vuodessa ja varaedustaja kutsutaan kokoukseen, mikäli varsinainen edustaja on estynyt osallistumasta. Kokouksista maksetaan palkkio.