Kohti kesätöitä-webinaari

30.1.2018 17:00 – 18:00

Valmistaudu kesätöiden hakuun ajoissa ja ota startti kohti kesätöitä !

Miten valmistaudut harjoittelupaikan tai kesätyön hakuun? Miten tuoda osaamista ja kiinnostusta esille potentiaaliselle työnantajalle? Mistä löytää potentiaalisia työnantajia? Jaossa on myös vinkkejä CV:n ja työhakemuksen tekoon. Webinaarin pitää Agronomiliiton ura-asioiden päällikkö Heidi Hännikäinen.

Ilmoittaudu mukaan webinaariin tästä

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan webinaariin viimeistään 25.1.2018 yllä olevan ilmoittautumislomakkeen kautta. Webinaariin mahtuu 60 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli ilmoittautuneita on alle 10 henkilöä, webinaaria ei järjestetä. Saat vahvistuksen toteutumisesta viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Jos et pääse osallistumaan, niin muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen opiskelijat@agronomiliitto.fi. Viet muuten paikan joltain sellaiselta, joka odottaa jonossa peruutuspaikkaa. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Tervetuloa - webinaari on avoinna kaikille Agronomiliiton jäsenille!