Vuodenvaihteen päivystysinfo: Urapalvelut ja työsuhdeneuvonta

Agronomiliiton toimisto on auki joulun ja vuodenvaihteen aikana pyhäpäiviä lukuun ottamatta.

Urapalveluiden ja työsuhdeneuvonnan päivystykset palvelevat vuoden vaihteessa seuraavasti:

Urapalvelut

Urapalveluiden takapäivystys on liiton jäsenten käytössä ura-asioiden päällikön ollessa poissa 18.12.2017 – 5.1.2018.

Takapäivystys palvelee kiireellisissä työnhakuun sekä uraneuvonta, -ohjaus tai -valmennukseen liittyvissä asioissa, jotka vaativat toimenpiteitä ennen ura-asioiden päällikön paluuta. Huomioithan, että palvelu on usein ruuhkautunut myös heti paluun jälkeen, joten suurimpaan osaan viesteistä pystytään vastaamaan vasta muutaman päivän viiveellä. Takapäivystys on käytössäsi myös tuona aikana.

Yhteystiedot päivystykseen: Voit ottaa yhteyttä takapäivystykseen lähettämällä viestin osoitteeseen uraohjaus@tyovalmennus.fi (kysymykset, kommentointi- tai yhteydenottopyynnöt). Jos asiasi vaatii välitöntä hoitamista, voit ottaa yhteyttä myös puhelimitse numeroon 010 420 4142 (akuutit kiireelliset välitöntä puhelinkontaktia tarvitsevat).

Työ- ja virkasuhdeneuvonta

Työsuhdeneuvonnan vuodenvaihteen päivystys 21.12.2017 – 9.1.2018.

Neuvontaa vaativissa työ- ja virkasuhdeasioissa vastaa Asianajotoimisto Viilo & Vainio Oy. Päivystysaika arkisin kello 10 – 16.

Yhteystiedot Viilo & Vainioon: Ota yhteyttä puhelimitse 010 8411 000 tai sähköpostitse  maiju.eronen@viilovainio.fi .

HUOM: Palvelua käyttäessäsi tarvitset jäsennumeron, joka on ilmoitettava yhteyttä otettaessa. Kerro myös, että olet Agronomiliiton jäsen. Huomaathan, että viestisi ei välity eteenpäin.

Palkka-asioissa käytettävissäsi on nettisivuilta löytyvä Palkkanosturi.