Agronomitalossa on tilaa uudelle tai uusille vuokralaisille

Agronomitalossa Kasarmitorin laidalla vapautui heinäkuun 2014 alussa noin 230 m2 tyylikästä toimistotilaa.

Vuokrattava tila sijaitsee talon 4. kerroksessa Pohjoisen Makasiinikadun puolella. Se on merkitty oheiseen pohjakuvaan sinisellä. Talossa on mahdollista yhdistellä tiloja siten, että mm. 40, 60, 200, 340, 580 jne. tilakoot ovat mahdollisia. Parkkitiloina toimii mm. Kasarmitorin alla sijaitseva P-tila.

Agronomitalo on ainutlaatuinen ja arvostettu Herman Geselliuksen, Armas Lindgrenin ja Eliel Saarisen judend-talo vuodelta 1901.

Lisätietoja tästä ja muista mahdollisista tiloista Agronomitalossa saat liiton toiminnanjohtajalta, Jyrki Wallin, p. 040 9011640 tai s-posti: jyrki.wallin@agronomiliitto.fi.