Ilo irti yrittäjyydestä! 6.6. Helsingissä − Miten hinnoittelet osaamisen?

6.6.2018 14:30 Akateemiset yrittäjät AKYn jäsenjärjestöjen (ml. Agronomiliitto) yrittäjäjäsenille avoin koulutus- ja verkostoitumistilaisuus. Ilmoittautuminen alkaa 8.5. klo 10.00.

Korkeakoulutetut yrittäjät myyvät pääosin tuotteiden sijasta omaa osaamistaan ja asiantuntijuuttaan eli aikaa ja ratkaisuja, joiden hinnoittelu on useasti haastavaa. Ilo irti yrittäjyydestä -tapahtuman teema onkin tänä vuonna Osaamisen hinnoittelu. Pääpuhujana on Anja Kadziolka, lisäksi kuullaan muutama aiheeseen liittyvä yrittäjätarina.

Aika: keskiviikko 6.6.2018 klo 14.30-20.00
Paikka: Kulttuuritehdas Korjaamo, Kulmasali, Töölönkatu 51, Helsinki

Ohjelma:
14.30 Tulokahvit
15.00 Tilaisuuden avaus
15.15 Osaamisen hinnoittelu, Anja Kadziolka
16.00 Tauko
16.30 Yrittäjätarinat
• Freelancer työn hinnoittelu, Markku Pulkkinen
• Näin mää sen teen, Juuso Enala
• Kasvuyrittäjyys pöhinää, Venla Väkeväinen, Annaleena Kuronen
18.30 Kesäistä syömistä ja iloista rupattelua

Sään salliessa seminaarin jälkeinen seurustelu jatkuu Korjaamon terassilla. Tervetuloa!
Tilaisuus on maksuton jäsenille.

Lue lisää ja ILMOITTAUDU MUKAAN TÄÄLLÄ
Voit myös seurata tilaisuutta streamauksen kautta! Ilmoittautuminen alkaa 8.5. klo 10.00. Paikkoja on rajoitetusti.