Verkkokoulutusta: Hakemus-klinikka -webinaari jäsenille

7.12.2015 15:00 – 16:00

Koulutuksessa käydään läpi hakemuksen kirjoittamisen perusperiaatteita sekä työstetään tapaa kertoa asioita konkreettisesti.

Alustajana ja kouluttajana toimii ura-asioiden päällikkö Heidi Hännikäinen.Tilaisuus lähetetään webinaarina. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumisohjeet ennen tilaisuutta.

Voit lähettää kouluttajalle webinaariin etukäteen kysymyksiä ilmoittautumislomakkeen kautta. Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen viimeistään 2.12. oheisen ilmoittautumislomakkeen kautta.

Tilaisuuteen mahtuu 50 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli koulutukseen ilmoittautuu alle 10 henkilöä, koulutusta ei järjestetä. Saat vahvistuksen koulutuksen toteutumisesta viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Jos et pääse osallistumaan, niin muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Viet muuten paikan joltain sellaiselta, joka odottaa jonossa peruutuspaikkaa. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Tervetuloa - webinaari on avoinna kaikille Agronomiliiton jäsenille!