PERUTTU: Työtön työnhakijana virtuaalinen vertaisryhmä jäsenille. Uusi ryhmä! / Aloitustapaaminen

10.5.2016 12:00 – 14:30

Ryhmän aloitustapaaminen on peruttu, koska vähimmäisryhmäkoko ei täyttynyt. Uusi ryhmä alkaa syksyllä 13.9. jos ilmoittautuneita on vähintään 5 henkilöä.

**

Ensimmäisen ryhmän suuren suosion ansiosta kokoamme uuden pienryhmän työttömistä työnhakijoista. Ryhmä kokoontuu virtuaalisesti neljä kertaa noin kuukauden välein, ja siinä käsitellään ryhmän itse valitsemia teemoja. Tavoitteena on tunnistaa ja sanoittaa omaa osaamista sekä saada voimaa vertaisryhmästä.

Ryhmän aloitustapaaminen on 10.5.2016 klo 12-14.30 (nettiyhteyden testaus klo 11.45-12.00).   Ilmoittaudu mukaan ryhmään oheisella lomakkeella 3.5.2016 mennessä. Ryhmä toteutuu jos ilmoittautuneita on vähintään 5 henkilöä. Ryhmään otetaan mukaan maksimissaan 10 henkilöä. Jos kiinnostusta on enemmän, niin ilmoittautuneiden kanssa sovitaan uusista aloituspäivämääristä.

Vertaisryhmä kootaan Agronomiliiton jäsenistä.

Lisätietoja: Heidi Hännikäinen, urapalvelut (at) agronomiliitto.fi