Matka Etelä-Amerikkaan

18.11.2017 00:00 – 28.11.2017 00:00 Copacabana - Rio - Iguassun putoukset - Argentiinalaista tangoa Buenos Airesissa

Agronomiliiton 120-vuotisjuhlavuoden kunniaksi järjestetään marraskuussa huikea matka Etelä-Amerikkaan; Brasiliaan ja Argentiinaan. Matkalla on koko ajan mukana Olympia Kaukomatkatoimiston suomenkielinen opas sekä Agronomiliiton matkanjohtajana Pirjo Ketonen. Matkaohjelma on pyritty pitämään riittävän väljänä. Hotellit ovat hyvätasoisia ja niiden sijaintiin on kiinnitetty erityistä huomiota.

Ilmoittautumisaika matkalle on päättynyt 27.1.2017. Muutama paikka matkalle on kuitenkin vielä tarjolla ja ne myydään ilmoittautumisjärjestyksessä. Alunperin matka on suunniteltu seniorijäsenille, mutta mukaan pääsevät muutkin Agronomiliiton jäsenet seuralaisineen. Matkan hinta on 4090 euroa/henkilö 2 h. huoneissa, mutta lopullinen hinta määritellään kuluttaja-asiamiehen ohjeiden mukaisesti niiden valuuttakurssien ja tariffien mukaan, jotka ovat voimassa 6 viikkoa ennen matkan alkua. Ilmoittautumiset: malla.ahonen@agronomiliitto.fi tai puh. 09 2511 160. Matkalle on varattu paikkoja alustavasi 20, joten toimithan nopeasti.

Matkaohjelma ja lisätietoa löytyy tästä linkistä.