Mentorointia uudella twistillä!

9.4.2018 00:00 – 00:00

Mentorointia uudella twistillä!

Mentoroinnin tueksi on rakennettu verkkovalmennusten kokonaisuus, joka alkaa Aktorivalmennuksella ja jatkuu aktorin ja mentorin yhteisellä PopUp-mentorointivalmennuksella.

Tule mukaan Aktorivalmennukseen!

Aktorivalmennus on mentorointiprosessin ensimmäinen osa, joka toteutetaan verkossa. Valmennus pyörähtää käyntiin maanantaina 9.4.2018. Ilmoittaudu mukaan 5.4.2018 mennessä (ohjeet alla).

Valmennuksen aikana saat keinot selventää omat tavoitteesi mentoroinnille, etsiä itsellesi mentori ja aloittaa antoisa mentorointiprosessi.

Valmennus sisältää viisi osiota, joista ensimmäinen avautuu, kun kirjaudut alustalle. Seuraavat osat ilmestyvät käyttöösi maanantaisin. Saat tiedon uuden osan avautumisesta sähköpostiisi. Valmennus päättyy toukokuun alussa, joten pääsette mentorisi kanssa hyvin alkuun ennen kesää.

Aktorivalmennus kestää kuukauden ja sen päätteeksi sinä ja tuore mentorisi voitte aloittaa oman mentorointinne PopUp Mentorointi -verkkovalmennuksen tuella. Tukenasi on verkkoaineiston lisäksi oman liittosi uravalmentajat.

PopUp-mentorointi

PopUp-mentorointin -verkkovalmennuksessa sinä ja mentorisi saatte kaiken mentoroinnissa tarvittavan perustiedon ensimmäisen kuukauden aikana. Sen jälkeen saatte uusia ideoita ja vinkkejä noin kahden kuukauden välein. Mentoroinnin päättämiseen liittyvät ohjeet tulevat kahdeksan kuukauden päästä. Voitte toki jatkaa mentorointia täyden vuoden halutessanne.

Työskentele miten haluat

Voit osallistua valmennuksiin sinulle sopivaan aikaan, missä haluat. Tarvitset vain päätelaitteen ja verkkoyhteyden. Valmennukset toimivat myös mobiilisti. Valmennukset toteuttaa yhteistyössä Agronomiliitto, Suomen Ekonomit ja Tekniikan Akateemiset TEK.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu Aktorivalmennukseen oheisella ilmoittautumislomakkeella 5.4. mennessä. Saat kirjautumisohjeet verkkovalmennukseen sähköpostitse.

Lisätietoa valmennuksesta antaa Heidi Hännikäinen, urapalvelut@agronomiliitto.fi