Liitto kouluttaa: Työelämän pelisäännöt I

12.2.2015 17:00 – 20:00 Työntekijän ja työnantajan velvollisuudet sekä salassapito- ja kilpailukieltosopimukset ja sitoumukset

Tule kuulemaan ja keskustelemaan työntekijän ja työnantajan tärkeimmistä oikeuksista ja velvollisuuksista sekä siitä, miten näitä voidaan määritellä ja rajata sopimuksin.

Agronomiliitto järjestää yksityissektorilla työskenteleville jäsenilleen Työelämän pelisäännöt I –teemaillan torstaina 12.2.2015 klo 17.00 – 20.00 Agronomiliiton toimistolla. Illan alustajana ja keskustelun vetäjänä toimii liiton neuvottelupäällikkö, VT Minna Hälikkä.

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen viimeistään 9.2. lähettämällä viesti toimistolle osoitteeseen toimisto@agronomiliitto.fi. Tilaisuuteen mahtuu 30 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Teemaillassa käsitellään

-          Työntekijän ja työnantajan velvollisuudet ja oikeudet sekä niistä sopiminen

-          Salassapito- ja kilpailukieltosopimukset ja -sitoumukset

Tervetuloa mukaan kuulemaan ja keskustelemaan!

Yksityissektorin neuvottelukunta