Verkkokoulutusta: Oletko valmiina videohaastatteluun?

29.9.2015 14:30 – 15:30 Rekrytoinnissa videohaastattelut ovat nykypäivää, ja usein ensimmäinen haastattelukierros tehdään videon avulla.

Tunnin aikana käydään läpi, miksi videohaastatteluita käytetään ja mitkä videohaastattelun hyödyt ovat. Saat hyviä vinkkejä videohaastatteluihin valmistautumiseen, kuten miten otat tilanteen haltuun ja saat parhaat puolesi esille ja loistat videolla. Mukana asiantuntijana Recruitby.netin videohaastatteluvalmentaja Anne Alarousu.

Anne Alarousu toimii Recruitby.netissa rekrytointi- ja valmennuspäällikkönä. Hän on työskennellyt pitkään erilaisten rekrytointien ja henkilöstönkehittämistehtävien parissa. Nykisin hän valmentaa yrityksissä videohaastattelutyökalun hyödyntämistä sekä tarjoaa työnhakijoille ohjausta ja sparrausta videohaastatteluihin vastaamiseen.

Voit lähettää Webinaariin etukäteen kysymyksiä anne.alarousu@recruitby.net

Tilaisuus lähetetään webinaarina.Webinaariin ilmoittautuneille lähetetään osallistumisohjeet ennen tilaisuutta. Lisätietoja koulutuksesta antaa ura-asioidenpäällikkö Heidi Hännikäinen (etunimi.sukunimi@agronomiliitto.fi).

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan tilaisuuteen viimeistään 27.9. oheisen ilmoittautumislomakkeen kautta. Voit lähettää kouluttajalle toiveita käsiteltävistä teemoista myös ilmoittautumislomakkeella. Webinaariin mahtuu 100 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä.

Jos et pääse osallistumaan, niin muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto (a) agronomiliitto.fi). Viet muuten paikan joltain sellaiselta, joka odottaa jonossa peruutuspaikkaa. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.

Tervetuloa - tilaisuus on avoinna kaikille Agronomiliiton jäsenille!