Webinaari: Fokus ja stressinhallinta ja sitä täydentävä verkkokoulutus

27.11.2017 16:00 Webinaari ja 6 viikon koulutusohjelma erityisesti valtiosektorilla työskenteleville

Asiantuntijatyö on parhaimmillaan itsenäistä ja luovaa, mutta epävarmuus, sirpaleisuus ja hektinen tahti vaikeuttavat keskittymistä ja luovaa työotetta. Ulkoisiin stressitekijöihin emme voi aina vaikuttaa, mutta omaan tarkkaavaisuuteen ja suhtautumiseen sen sijaan voimme.

Esityksessä pureudutaan stressiin ja keskittymiskyvyn haasteisiin ja pohditaan keinoja vaimentaa mielen sisäistä kohinaa. Esityksessä keskitytään mindfulness-menetelmään, joka on tutkitusti kytköksissä keskittymiskykyyn, palautumiseen ja stressinhallintaan.

Ilmoittautumislinkki webinaariin: https://my.surveypal.com/Fokus-ja-stressinhallinta

Opiskelua voi syventää hakeutumalla

Tietoinen työ -verkkokurssille, joka järjestetään joulu-tammikuussa

Verkkokurssi on 6 viikon kokonaisuus, joka käsittelee asiantuntija- ja tietotyössä ilmeneviä yleisiä kuormitustekijöitä ja mindfulness-menetelmän tuomia hyötyjä. Kurssi käsittelee muun muassa aivojen toimintaa, keskittymiskykyä ja luovuutta sekä sisältää mahdollisuuden vuorovaikutukseen muiden osallistujien ja valmentajan kanssa.

Koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti Agronomiliiton valtiosektorilla työskenteleville, mutta mikäli paikkoja on vapaana, myös muiden sektorien osallistujat ovat tervetulleita.

Verkkokurssille hakeudutaan 15.12. klo 16 mennessä hakemuslinkistä: https://my.surveypal.com/Tietoinen-tyo

Paikkoja on rajoitetusti.

Kouluttaja: Kehittämisasiantuntija Olli Viljanen, Presdom Oy.

Lisätietoja: Outi Parikka Agronomiliitto, sähköposti outi.parikka@agronomiliitto.fi tai puhelin 040 9011642