Ajankohtaispäivä

7.4.2018 10:00 – 16:00

Tervetuloa Agronomiliiton Ajankohtaispäivään, joka järjestetään lauantaina 7.4. klo 9.30-16 Agronomiliitossa Helsingissä. Voit osallistua päivään myös etäyhteyden välityksellä.

Ajankohtaispäivä on tarkoitettu Agronomiliiton jäsenyhdistysten johdolle ja heidän ollessaan estyneitä voi myös muu johtokunnan jäsen tulla paikkaamaan. Jokainen yhdistys voi lähettää kaksi edustajaa, mutta toivomme että jokaisesta yhdistyksestä osallistuisi ainakin yksi edustaja. Yhdistysten edustajien lisäksi kutsumme liiton toimielinten puheenjohtajat mukaan päivään.

Päivän ohjelman voit katsoa tästä

Liitto kustantaa matkat sekä päivärahan ja tarjoaa lounaan osallistujille.  Ilmoittautumiset pyydämme 2.4. mennessä tällä ilmoittautumislomakkeella.

Matkajärjestelyistä voi olla yhteydessä Malla Ahoseen, malla.ahonen(at)agronomiliitto.fi. Muuten päivän ohjelmasta voi olla yhteydessä Suvi Huttuseen,suvi.huttunen(at)agronomiliitto.fi