Agronomiliiton opettajapäivä

28.8.2015 10:00 – 15:00

Verkostoidu kollegoiden kesken kasvotusten tai verkon yli!

Tervetuloa verkostoitumaan ja jakamaan arjessa toimivia hyviä käytänteitä kollegoiden kesken perjantaina 28.8.2015 klo 10 – 15 Agronomitaloon, Pohjoinen Makasiinikatu 6 A, Helsinki.

Opettajapäivän keskusteluteemat ovat:

1. Opettajan ajanhallinta: Teeman alustajana toimii kouluttaja, coach ja tietokirjailija Timo Lampikoski

2. Opettajan työn haasteet: Teeman alustajana toimii yliopettaja Kimmo Mäki (KTT, KL), HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulun ammatillisesta opettajakorkeakoulusta

Ennakkoilmoittautuminen päättyi 10.8., mutta voit vielä ilmoittautua oheisen lomakkeen kautta 26.8. mennessä, jotta osaamme varata aamukahvia oikean määrän. Mukaan paikan päälle mahtuu vain 70 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Etäosallistumista pilotoimme Skype for Business -ohjelman kautta.

Peruutukset: Huomioithan, että perimme 15 euron maksun ennakkoilmoittautumisen 10.8.2015 jälkeen tehdyistä peruutuksista, jollei peruutuksesta toimiteta lääkärintodistusta. Jos olet ilmoittautunut etkä pääse osallistumaan, niin muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian oheisen lomakkeen kautta, kuitenkin ennen 26.8.2015. Viet muuten paikan joltain sellaiselta, joka odottaa jonossa peruutuspaikkaa.

OHJELMA:

9:30 Aamukahvia tarjolla

10:00 Tervetuloa, opettajavaliokunnan puheenjohtaja Kimmo Nissinen

10:15 Teema 1: Opettajan ajanhallinta / Timo Lampikoski

12:00 Lounas (omakustanteinen)

13:00 Teema 2: Opettajan työn haasteet / Kimmo Mäki

14:45 Päätössanat ja lähtökahvit: loppuporinat ja yhteenveto "mistä jatkossa uusia opettajia eläköityvien tilalle?"

15:00 Tilaisuus päättyy

Lämpimästi tervetuloa!