Neuvontaa myös yksityiselämän lakiasioissa

Jäsenetusi on Eversheds Asianajotoimiston puhelinneuvonta yksityiselämään kuuluvissa oikeudellisissa asioissa.

Oikeuksien ja velvollisuuksien ennakointi säästää ristiriidoilta ja vahingoilta. Jäsenille palvelu on maksuton.

Tarvitessasi oikeudellista neuvontaa voit soittaa klo 10.00–16.00 Eversheds Asianajotoimiston numeroihin
Helsinki 010 6841 400
Hämeenlinna 010 6841 401
Jyväskylä 010 6841 402
Tampere 010 6841 403
Turku 010-6841 404

Miten toimit

Ilmoita, että haluat keskustella neuvovan lakimiehen kanssa. Ota jäsennumerosi valmiiksi esille. Jos voit mainita myös oikeudenalan, keskuksen on helpompi yhdistää sopivalle lakimiehelle. Keskustelun sisältö on luottamuksellinen ja jää vaitiolovelvollisuuden piiriin. Lakimies kirjaa nimesi ja jäsennumerosi, jotta oikeutesi palveluun tulee tarkistetuksi.

Jos asia ei selviä puhelimessa, jäsen voi ottaa yhteyden lähimpään JB Evershedsin toimistoon ja sopia toimeksiannosta, mutta toimeksiannoista veloitetaan erikseen.

Palvelun laajuus ja rajaukset

Puhelinneuvonta kattaa asiat, jotka jäsen voi esittää ja lakimies selvittää puhelimessa ilman perehtymistä asiakirjoihin tai sähköposteihin. Neuvonta ei koske asiakirjojen laatimista.

Jäsen voi kysyä neuvoa esimerkiksi asunto-osakkeisiin ja kiinteistöihin liittyvissä asioissa sekä muun muassa avio- ja avoliittoon, lapsiin, perintöön, testamentteihin, osituksiin, lahjoituksiin jne. liittyvissä asioissa.

www.eversheds.fi

Kysy ajoissa neuvoa!
Voit säästyä monelta murheelta ja kululta.